PIĄTEK, GEOGRAFICZNY ŚRODEK POLSKI

 

14 MARCA 2009

 

MEDIA

 

FOTO - by exx

 

 

S I N C I T Y

 

ECHO TEAM ZAPRASZA

 


Informacje Ogranizacyjne

Data: 14 marca 2009 ( sobota )


 

* Nazwa gry: SIN CITY

* Rodzaj Gry: scenariuszowa, ogólnopolska

* Scenariusz I.: Przerzut

* Scenariusz II.: Masakra w dniu św. Walentego

* Scenarusz III.:

* Lokalizacja.: Piątek, geograficzny środek Polski

* Lokalizacja GPS.: N 52 ° 05 ' 25,7 '' , E 19 ° 29 ' 16,9 ''

* Mapa miejsca gry.: http://www.forumpaintball.pl/googlemap.php ( dolny spis lokalizacji )

* Adres.: Piątek/Piekary dawne zakłady przetwórstwa owocowego

* Liczba graczy.: ograniczona do 200 osób, liczy się data księgowania wpisowego

* Link do listy wpłat.:
http://www.forumpaintball.pl/14032009-sin-city-lista-wplat-vt2697.htm#35800

* Forum imprezy:
http://www.forumpaintball.pl/14032009-sin-city-w-pgr-gra-scenariuszowa-vt2671.htm?sid=6cdfa2dd3c2d046ee554763741e2bd0b

* Strona imprezy: http://www.paintball.toya.net.pl/sincity.html

* Parking.: Na terenie

* Organizatorzy.:
Waldek [WW], mail: waldemariusz@op.pl, tel: 605-563-715
Marcin [exx], mail: marcin@seven.info.pl, tel: 604-856-661

 

Zdjęcia terenu

POD LINKIEM - zimowa wersja

Mapy Terenu

 

Warunki uczestnictwa

* Podpisanie oświadczenia + dokument tożsamości

* BRAK WPISOWEGO GRA BEZ ORGANIZACJI

* Osoby niepełnoletnie: Wymagana podpisana zgoda rodziców, tel kontaktowy oraz nr dowodu osobistego rodzica lub opiekuna

- HP do 4000 PSI opłata 10 PLN za cały dzień

- Wejście na teren opłata za 10 PLN

 

Co2

Na grze nie będzie dostępne CO2, zapraszamy do wypożyczenia butli HP, informacje poniżej

 

Regulamin

 

  • Każdy gracz bierze udział w grze dobrowolnie i na własną odpowiedzialność.

  • Każdy gracz jest świadom ryzyka jakie panuje na tego typu obiektach i grach scenariuszowych.

  • Osoby nietrzeźwe, których zachowanie będzie zagrażało bezpieczeństwu własnemu bądź innych graczy będą wypraszane z terenu.

  • Zabrania się wchodzenia na części terenu i budynków wygrodzonych biało-czerwoną taśmą.

  • Zabrania się przemieszczania lub usuwania biało-czerwonej taśmy lub przedmiotów nią oznaczonych.

  • Parking jest strefą wolną od ognia!!!!

  • Szpital jest strefą wolną od ognia!!!!

  • Przestrzeliwanie markerów przed walką tylko w miejscu gdzie usytuowane jest CHRONO!!!!

  • Dopuszczalna prędkość wylotowa kuli z lufy markera max 300 fps.

  • Osoby z przegrzanymi klamkami 300-350 fps utracą 2 życia, sytuacja powtarzająca się, gracz zostaje usunięty z imprezy

  • Każdy uczestnik jest zobowiązany poddać się kontroli chrono na żądanie sędziego.

  • Obowiązują barrelbagi (dotyczy wszystkich miejsc oprócz strefy chrono i terenu gry).

  • Bezwzględnie zabronione jest zdejmowanie masek na polu gry.

  • Pirotechnika TYLKO wytwarzająca dymy (Na miejscu dystrybutor atestowanej pirotechniki firma BIG )

  • Dozwolona tylko pirotechnika dymna firmy BIG

  • Zabrania się podnoszenia, podrzucania, odkopywania używanych środków pirotechnicznych.

  • "Nieśmiertelni" złapani na tym procederze przez sędziów tracą dwa życia.

  • Nie grający nie płacą wpisowego.

  • Osoby fotografujące mają obowiązek posiadania masek i kamizelek odblaskowych.

 

Wypożyczalnia sprzętu

Wypożyczenie sprzętu odbywa się za okazaniem dwóch dokumentów osobistych i pozostawienia ich w depozycie wypożyczalni, dodatkowo należy opłacić wspisowe na imprezę oraz wpłacić opłatę za wypożyczenie sprzętu.
Do wypożyczenia : Markery Tippmann PRO 98 lub BRAVO ONE TACTICAL, butla HP stalow a 0,8 L, 3000PSI oraz maski JT PROSHIELD.
Kontakt w sprawie wypożyczenia sprzętu: martin@toya.net.pl

Ubezpieczenie

Brak ubezpieczenia

Harmonogran

Gramy 3 scenariusze po 1,5 h,
Ilość życia na każdym scenariuszu: 3,
Przerwy odpowiednio:
Po pierwszym sceno 30 minut,
Po drugim sceno 60 minut

7.00 - 8.00       Wejście na teren.
8.30 - 9.00       Odprawa i znakowanie drużyn (podział na PSI) jeżeli siły będą nierówne, wyrównamy na miejscu,
9.00 - 9.15      Idziemy w miasto, po zgłoszeniu gotowości wszystkich grup na wyznaczonych punktach przez sędziów rozpoczęcie gry.
Po drugim scenariuszu rozdanie nagród
16.00 - 17.00    Zakończenie.

 

Zasady bezpieczeństwa na terenie gry

Miejsca niebezpieczne organizator wygrodził biało-czerwoną taśmą. Niektóre miejsca będą oznaczone punktowo ( dziury w ziemi) opalikowane lub przedmioty owiniętę biało-czerwoną taśmą. Zabrania się pod jakimkolwiek pozorem przechodzenia za tę taśmę, zrywania jej, lub przemieszczania przedmiotów nią oznakowanych. Może to spodowodować zagrożenie dla sprawcy, a także innych uczestników.

Granice pola

W trakcie grania nie wychodzimy poza granice pola i nie prowadzimy ognia w kierunku osób za granicy pola. Za wysoce niehonorowe traktowane będzie prowadzenie ognia zza tej granicy do graczy pozostających na terenie pola. Osoba opuszczająca teren gry zobowiązana jest zabezpieczyć marker przez założenie barrelbaga.

Oznakowanie zawodników

Taśma na rękawach oznaczająca stronę.
Strony konfliktu:

  1. Mafia opaski biała
  2. Federalni bez opasek
  3. Nietykalni(ale nie nieśmiertelni) o tej grupie podam dokładne info w scenariuszach.

Szpitale / zasady leczenia

Szpital jest wyznaczony poza terenem gry, schodzący do szpitala sygnalizuje ten fakt trzymając jedną z dłoni na głowie. Obowiązkiem uczestnika jest usunięcie wszystkich splatów tak aby nikt nie posądził go o oszukiwanie. W szpitalu znajduje się:
> HP do ładowania
> możliwość pozostawienia kulek w szpitalu

> ławki

Trafienie

Na scenariuszu obowiązuje gra na "splaty" - kulki rozbite, marker uznajemy jako przedłużenie ciała, trafienie w markera liczy się. Gracz, który nie jest w stanie stwierdzić czy został oznaczony splatem powinien zgłosić się do sędziego w celu sprawdzenia lub prosić o sprawdzenie kolegę z drużyny.
Friendly fire uznajemy jako trafienie.

Terminatorzy będą wyrzucani z gry!!!

Sędziowanie

Brak sedziów

Komunikacja

Mafia: kanały 1,2,
Federalni: kanały 3,4
Nietykalni: kanał 5
Sędziowie: kanał 6
Organizator: kanał 7 i 8

 

Pirotechnika

Pirotechnika TYLKO wytwarzająca dymy firmy BIG ze względu na bezpieczeństwo graczy (Na miejscu dystrybutor atestowanej pirotechniki firma BIG )

 

Rozpoczęcie i zakończenie scenariuszy

Ktoś ogłosi

SCENARIUSZE

 

SCENARIUSZ no. 1

DOSTAWA

 

W ciemną zimową noc na terenie Chicago, dokonywano dostawy whisky do barów kontrolowanych przez Mafię. Zmarznięci konwojenci nie pogardzili trunkiem będącym pod ręką i z "lekka" się urżnęli. Stało się to przyczyną błędnego dostarczenia skrzyń ze szklaną zawartością wypełnioną brązowo-złotym trunkiem. Jeden z pijanych mafiosów wpadł nad ranem w ręce Federalnych i przekazał informację, że praktycznie na ulicy leżą dziesiątki tysięcy dolarów. Federalni podjęli błyskawiczną decyzję o przeprowadzeniu akcji przeczesania miasta i przejęcia gorzałki. Po paru niepowodzeniach byli żądni sukcesu (pić im się też chciało;-)).Z kolei Boss, gdy otrzymał telefon od zaniepokojonych kontrahentów o braku przesyłek, wysyła swoich ludzi w celu pozbierania skrzyń i przemieszczenia ich z powrotem do magazynu.

Skrzynie wylądowały w różnych punktach miasta.(8 szt)
Każda ze stron musi je zlokalizować.
Mafia i Federalni posiadają po 1 środku służącym do transportu skrzyń (transport zaparkowany w szpitalu/magazynie).
Transport można wysłać w teren w 15 minucie od momentu rozpoczęcia gry.(wypuszczają sędziowie)
Na każdy pojazd można załadować jednorazowo 1 skrzynię.
Kierujący pojazdem jeżeli zostanie trafiony pozostawia pojazd ze skrzynią w miejscu trafienia.
Pojazdu przypisanego danej stronie nie można przejmować. Można przeładować skrzynię na własny pojazd.
Skrzynie dostarczane są do magazynów (szpitale). Po dostarczeniu skrzyni do magazynu wypada ona z gry. Wygrywa strona która będzie na zakończenie miała większy stan posiadania. I jeszcze jedno, to były lata kryzysu, więc z paliwem też było krucho. Pojazdy będą napędzane siłą mięśni graczy, chyba że którąś stronę stać na kulisa:-).
Wybór strony startu ustalą Kapitanowie rzutem szczęśliwą ćwierćdolarówką.

 

SCENARIUSZ no. 2

MASAKRA W DNIU ŚW. WALENTEGO

 

Mafia i Federalni usilnie poszukują 4 księgowych, którzy postanowili nawiać z kaską oraz księgami finansowymi. Mafia już przygotowała cement na odpowiedni rodzaj obuwia dla księgowych, a Federalni przytulne cele w więzieniu stanowym, co i tak równa się dla Księgowych śmiercią z rąk mściwych mafiosów. Księgowi zabarykadowali się w pomieszczeniach na piętrze budynku (11) i czekają na dogodną chwilę na opuszczenie miasta. Są uzbrojeni po zęby i gotowi drogo sprzedać swoje życie bez względu na stronę która będzie próbowała ich wyjąć.
Zadaniem Mafii oraz Federalnych jest zdobycie i umieszczenie w czterech punktach wokół budynku (11) w którym przebywają księgowi flagi swojej strony (strona przeciwna nie może zabierać flag). Wszystkie cztery punkty znajdują się w polu ostrzału księgowych.
UWAGA. Księgowi znajdują się w pomieszczeniach na I piętrze budynku 11 i mogą prowadzić ogień praktycznie w każdym kierunku przez otwory okienne. Klatka schodowa jest zaminowana w związku z czym dostęp na piętro dla graczy jest WYKLUCZONY. Każdy księgowy ma 4 życia, pozostali graczy na ogólnych zasadach trzy życia w polu + respawn w szpitalu.
Wygrywa strona która umieści wszystkie swoje flagi w wyznaczonych punktach i obroni je do końca wyznaczonego czasu gry.

 

 

SCENARIUSZ no. 3

INFO TUŻ PRZED IMPREZĄ

....................................


ZAPRASZAMY